Buildwall-about us-1

تیرهای چهارگوش H

تیرهای بتنی H شکل تولید شده در شرکت ستون ساز جنوب طبق دفترچه دستورالعمل تعیین الزامات معیارهای ارزیابی فنی آن و آزمون های پایه های بتنی مسلح چهارگوش توانیر بوده و در دفعات توسط بازرسان شرکت توزیع و توانیر مورد آزمایش قرار گرفته است.

این تیرها بطول ۹ و۱۲ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ متر با مقاومت کششی ۲۰۰ و ۴۰۰ و ۶۰۰ و ۸۰۰ و ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ کیلوگرم تولید می شود.

میلگردهای آجدار مصرفی در تیرها طبق دفترچه در سه سایز ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ با استاندارد ۳ Aمی­باشد. تمامی خاموت­های چهارگوش آی شکل نیز طبق دفترچه از میلگرد 5.6 ساده و با استاندارد A2 بوده شناژهایی که توسط پرسنل با تجربه شرکت بافته می­شود بوسیله جرثقیل به داخل قالب انتقال یافته تا از جابه جایی خاموت­ها نسبت به کلاف اصلی جلوگیری گردد. سیمان مصرفی از نوع تیپ ۲ پرتلند بوده و از کارخانه جات معتبر تهیه می­شود. ماسه و سنگدانه از معادن دارای استاندارد و ماسه با SE حداقل 85% تهیه می­شود. ساخت بتن توسط دستگاه بچینگ پلانت صورت میگیرد که با توجه به اندازه گیری دقیق وزن سیمان و ماسه و سنگدانه و همینطور میزان آب توسط لوازم اندازه گیری دیجیتال دستگاه اختلاطی با دقت بسیار بالا بدست می آید که مهمترین اصل در ساخت بتن می­باشد. پس از باز شدن قالب نوبت به عمل آوری بتن می­رسد تیر آماده شده باید ۲۸ روز از عمرش بگذرد تا به مرحله ارسال برسد ولی امکانات این شرکت که شامل بخاردهی و غرقاب کردن می­باشد سن ارسال تیر را به ۱۴ روز کاهش داده است. لازم بذکر است شرکت ستون ساز جنوب 2 دستگاه دیگ بخار 5تنی و ۳۰۰۰ متر مربع استخر جهت عمل آوری بتن دارا می باشد.

همکاری با ما

مشارکت با شرکت ستون ساز جنوب

ما آماده هرگونه همکاری با سایر شرکت ها هستیم! ما می توانیم روابط بلندمدت و دوجانبه سودمند برقرار کنیم و به شرکای قابل اعتماد تبدیل شویم.

ساير محصــولات

جستجو در سایت